Dettagli spot

Spotter NickBongio
Spottato a Zwaag, Netherlands
Data 2012-01-16 20:41

1e Forester STI buiten Engeland!! Primeur op NL platen!!!

Dettagli auto

Velocità massima 237 km/h
Accelerazione 0-100 km/h 5.00 s
Potenza 320 hp
Frizione 380 Nm @ 3800 rpm
Peso 1490 kg

Numero commenti a questo spot


  1. Profile pic
    DelanoK  -  per 21:49

    Wauuuw! Wat een dikke bak! SVVD voor mij! ^O^

    Risposta

  2. Profile pic
    NETHERLANDS .RS6.  -  per 21:52

    Heerlijke spot! Combo met mijzelf op foto 2 haha

    Risposta

  3. Profile pic
    NETHERLANDS JeffreydeRuiter  -  per 21:55

    Heldenbak!

    Risposta

  4. Profile pic
    NETHERLANDS SpykerMan  -  per 22:03

    Ik vind het maar niks:r

    Risposta

  5. Profile pic
    NETHERLANDS NickBongio  -  per 22:08

    330PK dit exemplaar... Las ik ergens op google, ging over dit exemplaar!

    Risposta

  6. Profile pic
    NETHERLANDS Rogue  -  per 22:23

    Er stond er gister een voor het Barbizon (oid) voor het CS in Amsterdam...ben er eigenlijk straal voorbij gelopen (maar ik keek wel ff). :-)

    Risposta

  7. Profile pic
    NETHERLANDS Ritthem-Gespot  -  per 22:48

    Bizar !

    Risposta

  8. Profile pic
    NETHERLANDS Dave-Jan-Autogespot  -  per 22:49

    Lelijk hok:r

    Risposta

  9. Profile pic
    Russian Brabus  -  per 23:15

    Grap van de dag. Leuke auto, daar niet van.

    Risposta

  10. Profile pic
    NETHERLANDS Wilco  -  per 23:50

    Gave spot man !^O^

    Risposta

  11. Profile pic
    NETHERLANDS Nigel & Damon  -  per 09:10

    Heerlijke spot!!^O^

    Risposta

  12. Profile pic
    ALGERIA RJL  -  per 11:58

    En dat in Zwaag, tof! ^O^

    Risposta

  13. Profile pic
    Mvd.Spotter  -  per 14:58

    Ik zou m'en laten staan en op zoek gaan naar echte wagens :+

    Risposta

  14. Profile pic
    ferrariboy  -  per 16:14

    Ik zou er geen foto's van durven maken:r

    Risposta

  15. Profile pic
    NETHERLANDS MM  -  per 20:23

    Wat een heerlijke bak zeg!! :D
    Voor mij de perfecte gezinswagen (als ik hem kon betalen). ^O^

    Risposta

  16. Profile pic
    RenzoP1  -  per 23:36

    Deze auto is van een vriend van mij, goed voor 328 pk 513 Nm koppel.
    Max koppel is 513 Nm bij 3130 Rpm!
    Deze auto hebben we zelf opgehaald in de UK.
    Filmpje van een van de dyno runs: http://www.youtube.com/watch?v=ggAjXNK-nQk&feature=g-upl&context=G21c91cfAUAAAAAAAAAA

    Risposta

  17. Profile pic
    NETHERLANDS Stratos  -  per 19:06

    Prachtige bak, enorm zeldzaam!

    Risposta

  18. Profile pic
    NETHERLANDS tiem  -  per 12:25

    ik ken er een die had vorigjaar mei al een forester sti voor de deur staan , dus dit is echt niet de eerste in nl ;)

    Risposta

  19. Profile pic
    NETHERLANDS NickBongio  -  per 23:21

    Wel op de site Tiem:)

    Risposta

  20. Profile pic
    NETHERLANDS Lennart95  -  per 13:00

    Lekker, en zeldzaam.

    Risposta

  21. Non è ok

Altro Subaru Forester SG5 STI spot



Notizie correlate

Vota ora lo spot del giorno