Dettagli spot

Spotter Papiertje, Willem en Laurenz
Spottato a Arnhem, Netherlands
Data 2009-10-05 08:31

Slechts 24 van gemaakt, de eerste op Autogespot!

Dettagli auto

Velocità massima 300 km/h
Accelerazione 0-100 km/h 4.50 s
Potenza 400 hp
Frizione 480 Nm @ 3400 rpm
Peso 1275 kg

Numero commenti a questo spot


  1. Profile pic
    Sparrow  -  per 18:10

    Wow, vette bak^O^

    Risposta

  2. Profile pic
    Alwinnn  -  per 18:13

    Prachtig!:o:)

    ^O^ werk weer martijn enzow

    Risposta

  3. Profile pic
    NETHERLANDS Waddinxveengespot  -  per 18:15

    Dik hoor! Heb ik in meegereden Zaterdag.
    Zelfde als bij Spyker Expierence! Wat een wagen he!^O^

    Risposta

  4. Profile pic
    WoutJan15  -  per 18:19

    DIkke topspot, heerlijk mannen!^O^

    Risposta

  5. Profile pic
    Mk.  -  per 18:24

    Arnhem?! Oh dan is ie door Duitsland gegaan (hoop ik) anders heb ik heel wat gemist in Winterswijk!

    Risposta

  6. Profile pic
    NETHERLANDS Arnoud en Jacco  -  per 18:28

    Netjes dames!:)

    Risposta

  7. Profile pic
    NETHERLANDS Engine  -  per 18:52

    Het is werkelijk waar niet te geloven:'( Gistermiddag rond 15.30 uur zag ik hem ineens bij Velperpoort voor mijn neus langsrijden, zonder dat ik ook maar iets kon doen, ik had niks bij mij waarmee ik foto's kon maken. Ik kon echt wel janken:(, zo'n ziek vette wagen dit:o

    Risposta

  8. Profile pic
    Chahine  -  per 18:55

    Wauw, fantastisch :o

    Risposta

  9. Profile pic
    NETHERLANDS Dave-Jan-Autogespot  -  per 19:05

    Geweldige spot man!:o^O^

    Risposta

  10. Profile pic
    NETHERLANDS Dave-Jan-Autogespot  -  per 19:05

    mannen;)

    Risposta

  11. Profile pic
    ThoMaster  -  per 19:15

    Daar is hij dan! Supervette spot!^O^

    Risposta

  12. Profile pic
    NETHERLANDS AnshoB  -  per 19:16

    Gweledig ding!! ^O^ en hele nette foto's voor de omstandigheden.

    Risposta

  13. Profile pic
    NETHERLANDS Jochen  -  per 19:27

    Prachtig hoor.
    Eindelijk is hij er.

    Zo op de foto's oogt hij best lekker.

    Risposta

  14. Profile pic
    ALBANIA MullerGJ  -  per 19:34

    Enorm dikke bak dit, dat geluid is super!

    Risposta

  15. Profile pic
    ALBANIA nvuspotter  -  per 19:35

    Heel bruut!^O^
    En nog van Nederlandse bodem ook!;)

    Risposta

  16. Profile pic
    SPAIN roberto  -  per 19:43

    ^O^'Welkom Home':bier:

    Risposta

  17. Profile pic
    SPAIN roberto  -  per 19:44

    Dan moet ik t trouwens wel goed zeggen natuurlijk8)7

    ^O^'Welcome Home':bier:

    Risposta

  18. Profile pic
    bvk85  -  per 19:59

    WOW ik zeg SPOT VAN DE DAG !!!!

    Risposta

  19. Profile pic
    POLAND Marcie  -  per 20:36

    Superspot! Echt heel gaaf deze Spyker! Zou je me wat foto's kunnen mailen?

    mennohulsen@hotmail.com

    Risposta

  20. Profile pic
    B&J  -  per 21:17

    Wow!! Stouahhhh!

    Risposta

  21. Profile pic
    NETHERLANDS sluiskil-zuid crew  -  per 21:29

    Toen vielen mn ogen er bijna uit ^O^^O^

    Risposta

  22. Profile pic
    NETHERLANDS Appeltje  -  per 22:19

    Deze reed zaterdag nog door Laren heen in vrband met de Nyenrode Rallye, maar helaas heb ik er zelf geen enkele foto van kunnen maken. Hij reed ook meteen door, logisch gevolg van het groene verkeerslicht maar toch jammer...

    Risposta

  23. Profile pic
    B?rt  -  per 23:12

    Waarom zie ik zulke dingen nou nooit??

    Risposta

  24. Profile pic
    BELGIUM tom da man  -  per 09:30

    Gelukkig zijn de velgen zwart, anders zou de wagen toch wat overdone lijken. Nu klopt het plaatje wel, omdat de vlekken ook zwart zijn. Gave spot!

    Risposta

  25. Profile pic
    rick1  -  per 15:34

    kan je me alle foto's die je hebt in hi-res sturen naar ricky.degek@gmail.com
    zou het erg waarderen

    Risposta

  26. Profile pic
    lopper  -  per 17:48

    jammer dat het kenteken niet op nl staat

    Risposta

  27. Profile pic
    NETHERLANDS Cas  -  per 19:34

    Vet! Deze heb ik de afgelopen weken al 2x zien rijden op de A27 richting Almere! ^O^^O^ (helaas rijd ik de andere kant op...)

    Risposta

  28. Profile pic
    NETHERLANDS petervd3  -  per 22:04

    Egt zo'n vette bak hè! ^O^ Iets om trots op te zijn zo'n Nederlandse auto :+

    Risposta

  29. Profile pic
    NETHERLANDS mcsjoom  -  per 21:27

    Lovely! Ik heb m in 't MECC gezien en vond hem toen al geweldig!

    Risposta

  30. Non è ok

Altro Spyker C8 Laviolette LM85 spot



Notizie correlate