Dettagli spot

Spotter eldoub
Spottato a Monaco, Monaco
Data 2009-11-07 22:24

hoe maak je van een stijlvolle wagen, een pauperbak, nou met deze velgen!

Dettagli auto

Velocità massima 240 km/h
Accelerazione 0-100 km/h 5.90 s
Potenza 453 hp
Frizione 720 Nm @ 720 rpm
Peso 2590 kg

Numero commenti a questo spot


  1. Profile pic
    DJD  -  per 16:01

    Is ie nou mat of ligt dat aan mij?
    Velgen hadden we gewoon alu gemogen van mij...

    Risposta

  2. Profile pic
    Bosnialove  -  per 16:02

    lekker dure Asanti rims ^O^ niet echt heel mooi maar het heeft toch wel wat.

    en tegen die lambokneus: als je niks goed over mij kan zeggen, geef dan helemaal geen bericht.

    Risposta

  3. Profile pic
    hansu  -  per 17:39

    deze is:

    Prinz Maximilian Michael von Anhalt, brother from Prinz Marcus Eberhard Edward von Anhalt , Herzog zu Sachsen und Westfalen , Graf von Askanien :X

    Risposta

  4. Profile pic
    Ender  -  per 17:41

    Die parkeersensoren zien er echt niet uit :r

    Risposta

  5. Profile pic
    GERMANY attackR  -  per 17:56

    I think it is Prinz Marcus von Anhalt's Rolls!

    Risposta

  6. Profile pic
    BELGIUM tom da man  -  per 19:19

    De velgen vind ik nog meevallen, maar de zwarte details -de kap, terwijl het leer bruin is! en de spotgoedkoop aandoende sensoren - zijn erg slecht gekozen. Dat moet allemaal goed te maken zijn met nog geen 10 000 euro - wisselgeld voor de eigenaar; de sensortjes overspuiten en een nieuwe buitenste laag over de kap: een bruine!

    Risposta

  7. Profile pic
    NETHERLANDS Appeltje  -  per 11:31

    Als mensen zich al storen aan de parkeersensoren, kijk dan eens naar koplampen, mistlampen, en het afgeronde grilletje. Ze hebben 't allemaal, maar dat maakt het niet mooier. Fatzoenlijke koplampen als op de Arnage hadden veel uitgemaakt.

    Risposta

  8. Profile pic
    NETHERLANDS tommie  -  per 14:00

    Bruuuut man 8)7

    Risposta

  9. Profile pic
    B.Geurts  -  per 16:01

    Prachtig!!!

    Risposta

  10. Profile pic
    ALBANIA fena  -  per 18:47

    klopt niet:evil:

    Risposta

  11. Profile pic
    Drx.94  -  per 18:40

    This is the bling-bling! Wat je ervan denkt, laat ik aan jullie over! :+

    Risposta

  12. Profile pic
    NETHERLANDS bastian  -  per 19:05

    heel mooi! behalve die velgen idd

    Risposta

  13. Non è ok

Altro Rolls-Royce Phantom Drophead Coupé spot



Notizie correlate

Vota ora lo spot del giorno