Dettagli spot

Spotter Eisenritter
Spottato a Hamburg, Germany
Data 2009-09-08 14:50

Dettagli auto

Velocità massima 400 km/h
Accelerazione 0-100 km/h 3.10 s
Potenza 1018 hp
Frizione 1060 Nm @ 6100 rpm
Peso 1280 kg

Numero commenti a questo spot


  1. Profile pic
    JYM  -  per 16:35

    Nice pics!^O^

    Risposta

  2. Profile pic
    jarnolol  -  per 16:38

    mooi

    Risposta

  3. Profile pic
    NETHERLANDS RobbertK  -  per 16:38

    Ge-wel-dig!

    Risposta

  4. Profile pic
    G-Mulderrr  -  per 16:40

    What a beautiful car and the first pic is awesome ^O^ I love this car..

    Risposta

  5. Profile pic
    maarte  -  per 16:42

    dikke auto

    Risposta

  6. Profile pic
    WoutJan15  -  per 16:58

    Awesome car, pic 4 is great!^O^

    Risposta

  7. Profile pic
    BELGIUM yannick-m.  -  per 17:04

    Great spot^O^

    Risposta

  8. Profile pic
    Edwin  -  per 17:05

    Heerlijke foto's!
    Vooral foto 4 met die deuren^O^

    Risposta

  9. Profile pic
    BELGIUM C3DRIC  -  per 17:12

    Mooie rijdende foto's ^O^

    Risposta

  10. Profile pic
    NETHERLANDS LP640-FAN  -  per 17:15

    whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat KOENIGSEGG!!!!!!!!!!!!!!

    Risposta

  11. Profile pic
    NETHERLANDS LP640-FAN  -  per 17:15

    ahh heerlijke wagen

    Risposta

  12. Profile pic
    NETHERLANDS LP640-FAN  -  per 17:15

    :P:P

    Risposta

  13. Profile pic
    NETHERLANDS jonabona  -  per 17:26

    top spot foto 1 IS LEUK!!!^O^

    Risposta

  14. Profile pic
    ALBANIA nvuspotter  -  per 17:32

    Wooww droom car!!^O^

    De mensen zijn erg trots op volgens mij!:P

    En terecht trouwens!:D

    Risposta

  15. Profile pic
    RoseSpot  -  per 17:36

    Prachtige spot, zonder twijfel.

    Maar ik zou AG toch willen vragen wat inventief te zijn met de spot van de dag en niet elke Koenigsegg die gespot wordt spot van de dag te maken.

    Risposta

  16. Profile pic
    ThoMaster  -  per 17:37

    Wat een heerlijke foto's van deze hypercar!!^O^
    Amazing pictures, well done!!:bier:

    Risposta

  17. Profile pic
    BELGIUM Twagrex  -  per 17:50

    Mooie platen!^O^

    Risposta

  18. Profile pic
    JasonMarcrich  -  per 17:54

    Je zou em maar tegenkomen.. Geweldig!

    Risposta

  19. Profile pic
    smakkie  -  per 18:05

    wat een uber foto's!:O spot van de eeeuw!^O^

    Risposta

  20. Profile pic
    ALBANIA audi :D  -  per 18:08

    teeering mooie foto's^O^^O^

    Risposta

  21. Profile pic
    NETHERLANDS nelson90  -  per 19:02

    heeft veel body werk van een CCXR Edition maar is geen carbon volgens mij.. en dan zou er ook geen CCXR staan maar het koenigsegg logo..

    Risposta

  22. Profile pic
    NETHERLANDS nelson90  -  per 19:02

    en de velgen ook trouwns.

    Risposta

  23. Profile pic
    NETHERLANDS Jorden  -  per 19:27

    Dit is geen ccx-r!

    Risposta

  24. Profile pic
    jensus  -  per 22:01

    uuuuuber dikke wagen ! en ken niet genoeg van koenigsegg om het verschil te zien dus een ccx-r of niet, maar hij heeft zoooooiiiizo een van de meest perfecte wagens ter wereld !

    Risposta

  25. Profile pic
    UKRAINE AeroMax  -  per 22:38

    mooi^O^

    Risposta

  26. Profile pic
    Isdnh  -  per 23:16

    Zeker een om trots op te zijn ^O^

    Nice spot!

    Risposta

  27. Profile pic
    NETHERLANDS Tom en Thijs  -  per 15:17

    FOTO 4 ^O^

    Risposta

  28. Profile pic
    weerts  -  per 17:07

    Soooooooooooooooooooow !!!

    Risposta

  29. Profile pic
    nielsautos  -  per 17:23

    Superdikke spot!^O^

    Maar is die bijrijder niet Christian himself?

    Risposta

  30. Profile pic
    ALBANIA nick95  -  per 18:05

    A big smile ^O^

    Risposta

  31. Profile pic
    POLAND Marcie  -  per 23:08

    Awesome pic's! Could you do me a big favor and send me these?

    mennohulsen@hotmail.com

    Risposta

  32. Profile pic
    ALBANIA fena  -  per 11:58

    Lucky bastard! ^O^

    Risposta

  33. Profile pic
    NETHERLANDS thomakido  -  per 18:44

    @ nielsautos

    Dacht ik ook.

    Risposta

  34. Profile pic
    willemm09  -  per 17:06

    jij hebt dit tog ook opyoutubeof niet8)7

    Risposta

  35. Profile pic
    HUNGARY Skrabÿ  -  per 16:44

    ^O^^O^

    Risposta

  36. Profile pic
    GERMANY fbaeka  -  per 18:51

    A-W-E-S-O-M-E !!!

    Risposta

  37. Profile pic
    SWITZERLAND Bugatti99  -  per 13:35

    Great Spot?

    Risposta

  38. Non è ok

Altro Koenigsegg CCXR spot



Notizie correlate