Dettagli spot

Spotter sl55kleemann
Spottato a Boulogne-sur-Mer, France
Data 2011-06-10 23:54

Dettagli auto

Velocità massima 400 km/h
Accelerazione 0-100 km/h 2.80 s
Potenza 910 hp
Frizione 1100 Nm @ 4000 rpm
Peso 1220 kg

Numero commenti a questo spot


  1. Profile pic
    NETHERLANDS sluiskil-zuid crew  -  per 14:25

    WTF????
    Als dit geen evenement is zeker spot van de dag/jaar. Wat een superbak en supercombo ! ^O^^O^

    Risposta

  2. Profile pic
    NETHERLANDS Dave5555  -  per 14:26

    top spot zeker vet

    Risposta

  3. Profile pic
    hugo  -  per 14:34

    holy shit wat een spot! ^O^^O^

    Risposta

  4. Profile pic
    nikolaben  -  per 14:50

    amazing spot

    Risposta

  5. Profile pic
    lucas343  -  per 14:51

    Wow, is dit niet bij Calais, met Gumball 3000 etc?

    In ieder geval, wat een teringdikke spot!8)7

    Risposta

  6. Profile pic
    NETHERLANDS bosveld15  -  per 14:51

    zeker spot van het jaar als het geen evenement is, op foto 1 nog een r8 te zien

    Risposta

  7. Profile pic
    NETHERLANDS R.T.  -  per 14:55

    OMG!

    Mijn Droom Combo!

    Risposta

  8. Profile pic
    JimSpot  -  per 14:56

    Woooooow Awesome spot! :o
    En een rete vette combo!
    Het ziet er alleen best wel heel erg als een evenement uit

    Risposta

  9. Profile pic
    NETHERLANDS Yantje  -  per 14:57

    De 24H van Le Mans zijn dit weekend he jongens;), daar komen deze auto's op af. Als ik volgend jaar m'n rijbewijs heb, rijd ik zeker even die kant op!

    Risposta

  10. Profile pic
    NETHERLANDS Jeroen B.  -  per 16:21

    No way !! :D:D:D

    Risposta

  11. Profile pic
    NETHERLANDS DragonDriver  -  per 16:28

    8)7 zonda, SL 65 BS, Agera, R8, :D

    Risposta

  12. Profile pic
    SPAIN pabloR32  -  per 16:42

    Zonda PS8)7

    Risposta

  13. Profile pic
    NETHERLANDS Leiderdorp-Crew  -  per 16:45

    Wat een droomspot!! ik wil bijna nu al zeggen spot van het jaar^O^

    Risposta

  14. Profile pic
    Elecks&LemmensFotografie  -  per 16:46

    evenement op de snelweg ? nou nou..

    Risposta

  15. Profile pic
    NETHERLANDS riborg  -  per 16:56

    ook ander kentken voor en achter, al met al wel verdachte omstandigeheden overigens wel super vette wagen^O^

    Risposta

  16. Profile pic
    scott0172  -  per 17:09

    alleen een combo van 100 veyrons kan dit nog overtreffen voor spot van het jaar denk ik!!! uberzeldzaam om dit tegen re komen!

    PS: is dit geen Agera R?

    Risposta

  17. Profile pic
    NETHERLANDS lenny.  -  per 17:12

    zeker SVDD:D

    Risposta

  18. Profile pic
    Grasmaaier  -  per 17:16

    Foto 2 !! ^O^

    Risposta

  19. Profile pic
    Pieter.  -  per 17:17

    dit is de agera R!! en wat een combo! de allermooiste auto op de wereld. wat mij betreft spot van het jaar!!!

    Risposta

  20. Profile pic
    Pieter.  -  per 17:25

    Echt niet normaal dit.. zou er een moord voor doen om dit te mogen platen.. hoe belachelijk bruut kan een auto zijn..

    Risposta

  21. Profile pic
    NETHERLANDS LP640-FAN  -  per 17:30

    en ook nog eens een Dikke SL65 AMG BS :o

    Risposta

  22. Profile pic
    BELGIUM Scaglietti  -  per 17:35

    Juist een stukje gekeken op Eurosport 2, is inderdaad voor de 24 van Le Mans. ^O^ Maar is geen evenement, elk jaar staan er spotters op dit vast te leggen.

    Risposta

  23. Profile pic
    NETHERLANDS Engine  -  per 17:36

    @riborg lijkt me sterk dat het een andere is he;) dus wat boeit dat kenteken. Als dit evenement zou zijn zou je toch ook op zijn minst toeschouwers moeten zien.
    Over de spot: geweldig^O^

    Risposta

  24. Profile pic
    Pieter.  -  per 17:38

    is trouwens wel gewoon een Agera, geen Agera R. maar ontzettend bruut

    Risposta

  25. Profile pic
    NETHERLANDS draco  -  per 17:47

    Evenement, hou toch op! Proef ik hier enige jaloezie? Is toch gewoon een tolpoort! Superdikke spot! Damn! Zullen idd naar Le Mans gaan! ^O^

    Risposta

  26. Profile pic
    DelanoK  -  per 17:47

    Mooi man! Dikke combo, maakt zeker kans op SVVD/SVHJ!^O^

    Risposta

  27. Profile pic
    BELGIUM lennyxx  -  per 17:53

    HOLY SHIIIIT!!!!!!! wat een fucking topspot en ubercombo!! wat een droomspot!!!8)7

    Risposta

  28. Profile pic
    NETHERLANDS hardinxveld gespot  -  per 18:03

    Prachtig:)

    Risposta

  29. Profile pic
    JurgenVerhagen  -  per 18:15

    Wauw! Waar begin je met platen als je dit aan ziet komen zou ik zeggen? Lijkt me echt super om dit tegen te komen! ^O^

    Risposta

  30. Profile pic
    Grasmaaier  -  per 18:49

    SVDD sowieso.

    Risposta

  31. Profile pic
    NETHERLANDS RammiejAudi  -  per 18:57

    Staan ook op Autojunk.
    Vrienden op weg naar Le Mans
    Netjes!:bier:

    Risposta

  32. Profile pic
    ALBANIA Nick95  -  per 19:26

    Zo wat een combo ! Een aantal van de mooiste wagens op de wereld bij elkaar !^O^

    Risposta

  33. Profile pic
    BELGIUM exotic_carspotter  -  per 19:28

    WOOOOWW !!!! Uberdik die Agera en wat een combo. Moet wel even schrikken zijn als je dit ziet rijden.

    Risposta

  34. Profile pic
    NETHERLANDS CarspotterJeroen  -  per 19:34

    Is dit niet van dezelfde eigenaar als de Zonda PS?

    Risposta

  35. Profile pic
    NETHERLANDS Ferrari-5D  -  per 20:16

    Woww geweldig dit^O^^O^^O^:bier:

    Risposta

  36. Profile pic
    ALBANIA Lumix-crew  -  per 20:30

    dik spot van het jaar:bier:

    Risposta

  37. Profile pic
    NETHERLANDS Enduh  -  per 21:15

    Sowieso spot van het jaar 8)7

    Risposta

  38. Profile pic
    ALBANIA Zapp  -  per 21:19

    @Jeroen-m; Dat klopt, naast de grote zwarte strepen zitten hele dunne gouden streepjes net zoals op de Zonda PS. Peter Saywell was zijn naam geloof ik, hij heeft ook een gele GTO, dat is waarschijnlijk de achterste auto in het rijtje op de eerste foto. ^O^

    Risposta

  39. Profile pic
    Justin  -  per 21:23

    Rond vrijwel precies 2jaar geleden is die Zonda PS hier ook al gespot! Heeft denk ik met le mans te maken

    Risposta

  40. Profile pic
    Supercar Koen  -  per 21:58

    Super Combo!^O^

    Risposta

  41. Profile pic
    ALGERIA RJL  -  per 22:15

    Wat een enorm lelijke auto is die agera toch. Die zonda is wel vet. ^O^

    Risposta

  42. Profile pic
    Pieter.  -  per 23:13

    meneer saywell bezit meerdere koenigseggs, dit is zijn derde. ook heeft hij porsche cgt, zonda die voor hem is gebouwd, ferrari f40 en nog een boel ander leuks

    Risposta

  43. Profile pic
    NETHERLANDS bountyR  -  per 23:32

    Die laatste van foto 1 in de rij is dat geen Lambo?

    Risposta

  44. Profile pic
    ALBANIA Audigek  -  per 23:36

    Tering dikke topspot!^O^

    Risposta

  45. Profile pic
    NETHERLANDS DMan  -  per 09:27

    Dit is inderdaad een 'gewone' Agera met een spoilert erop. Zover ik weet zijn de helft van de bolides die je ziet rijden inderdaad van mr Saywell. Hij heeft het goed voor mekaar zo te zien:D

    Risposta

  46. Profile pic
    NETHERLANDS JJoost  -  per 10:52

    Hier is goed te zien hoe bruut de Agera is in tegenstelling tot de Zonda..

    Risposta

  47. Profile pic
    TidalWave  -  per 12:06

    Kijkje in de garage van Peter Saywell:

    http://www.youtube.com/watch?v=DyKaWjHZSgI

    Risposta

  48. Profile pic
    ALBANIA PaulvH  -  per 12:48

    Holy shit! :D

    Risposta

  49. Profile pic
    AndrewC  -  per 13:03

    OMG! Insane man! ^O^^O^

    Risposta

  50. Profile pic
    NETHERLANDS Rickkerd_p  -  per 13:36

    kan het nog dikker? echt een droom combo

    Risposta

  51. Profile pic
    NETHERLANDS TristenDonker  -  per 18:36

    Heerlijk!!! Topspot!!! ^O^

    Risposta

  52. Profile pic
    NETHERLANDS Stratos  -  per 20:27

    Damn, what a combo!^O^

    Risposta

  53. Profile pic
    NETHERLANDS JeffreydeRuiter  -  per 22:14

    Stunning :o:o^O^^O^^O^

    Risposta

  54. Profile pic
    Pieter26  -  per 11:09

    Wooow! echt heel bruut! SVHJ kandidaat! wat een bak zeg! ^O^^O^

    Risposta

  55. Profile pic
    DREcrew  -  per 12:23

    Zeker dik!8)7

    Risposta

  56. Profile pic
    zundertgespot  -  per 14:30

    heftig

    Risposta

  57. Profile pic
    BELGIUM Louis G.  -  per 14:57

    INSANE !!!

    Risposta

  58. Profile pic
    FRANCE sl55kleemann  -  per 16:14

    Thank you

    Risposta

  59. Profile pic
    munch  -  per 19:21

    Peter Saywell takes his cars to LeMans every year

    Risposta

  60. Profile pic
    FRANCE heloooooi  -  per 15:24

    there is a R8 at the backward ?

    Risposta

  61. Non è ok

Altro Koenigsegg Agera spot



Notizie correlate

Vota ora lo spot del giorno