Dettagli spot

Spotter lopper2
Spottato a London, United Kingdom
Data 2011-10-22 17:24

WAUW, dat was mijn eerste reactie toen ik deze twee beesten naast elkaar zag staan, en deze 599GTO is zooo gaaf, zeker een van mijn favo. auto's. Ik heb zeker mijn best gedaan op de pics aangezien je deze niet elke dag ziet (ook al heb ik er 2 gezien in Londen) Dit is zeker 1 van de topspots van mijn 3daagse vakantie in Londen. Overigens mijn eerste spot met 10pics :D Zelfde als 70707

Dettagli auto

Velocità massima 335 km/h
Accelerazione 0-100 km/h 3.30 s
Potenza 670 hp
Frizione 620 Nm @ 4000 rpm
Peso 1495 kg

Numero commenti a questo spot


  1. Profile pic
    BELGIUM lennyxx  -  per 19:13

    prachtplaten en prachtig uitgevoerde GTO!!^O^^O^

    Risposta

  2. Profile pic
    BELGIUM yannick-m.  -  per 19:20

    Geweldige spot!^O^

    Risposta

  3. Profile pic
    NETHERLANDS aad  -  per 19:32

    Blij dat we er nu 10 fotoos van kunnen zien.^O^

    Risposta

  4. Profile pic
    Houtenspotter  -  per 19:35

    ah! ze zijn eindelijk in londen dus.. ik heb ze beide gezien in Geneve, prachtbakken!^O^

    Risposta

  5. Profile pic
    NETHERLANDS Ferrari-5D  -  per 20:36

    Prachtige spot en foto`s^O^^O^

    Risposta

  6. Profile pic
    NETHERLANDS mert  -  per 21:38

    wat houd ik toch van de GTO ! ^O^

    Risposta

  7. Profile pic
    NETHERLANDS raoul.  -  per 22:29

    Geweldige wagen en mooie foto's!:bier:

    Risposta

  8. Profile pic
    NETHERLANDS Willem 407  -  per 22:32

    Dit is wel de mooiste GTO die ik ooit heb gezien!! En de foto's mogen er ook best zijn!!!!^O^

    Risposta

  9. Profile pic
    SPAIN Raúl Salinas  -  per 01:44

    Absolutely love this GTO! stunning color! ^O^

    Risposta

  10. Profile pic
    NETHERLANDS Willem Rodenburg  -  per 10:45

    Woow!
    Hele geile GTO!

    Risposta

  11. Profile pic
    FRANCE le-monde-automobile  -  per 11:28

    sublime^O^

    Risposta

  12. Profile pic
    NETHERLANDS Sandros  -  per 13:18

    Heerlijke pics van een prachtige GTO!!

    Risposta

  13. Profile pic
    BELGIUM Zanmato  -  per 14:27

    locatie TOP, auto's TOP foto's TOP!

    Risposta

  14. Profile pic
    NETHERLANDS johnnyferrari  -  per 19:41

    Is dit een gto bedoeld voor de amerikaanse markt gezien de richting aanwijzers?

    Risposta

  15. Profile pic
    Supercar Koen  -  per 20:47

    Supervette GTO! Prachtige platen trouwens!^O^

    Risposta

  16. Profile pic
    NETHERLANDS McSjoom  -  per 23:31

    Je zult het niet geloven, maar precies deze GTO heb ik in Como, Italië zien rijden. Geweldige spot ^O^

    Risposta

  17. Profile pic
    muny  -  per 18:01

    In what part of London is it placed¿?¿?

    Risposta

  18. Profile pic
    SERBIA gotti_belgrade  -  per 19:38

    Beauty!!

    Risposta

  19. Profile pic
    NETHERLANDS draco  -  per 20:53

    Awesome GTO! Lucky nr. 7 Aston!

    Risposta

  20. Profile pic
    FRANCE floflo__69  -  per 20:57

    Beautiful pics ^O^

    Risposta

  21. Profile pic
    NETHERLANDS Robin Veere  -  per 01:05

    Vet! Ik heb hem ook gezien in London vorige week. Voor AG ben ik te laat met uppen, maar heb wel foto's op Flickr.

    Risposta

  22. Profile pic
    NETHERLANDS Ritthem-Gespot  -  per 21:32

    Wat een zotte foto's 8)7

    Risposta

  23. Profile pic
    Ropta  -  per 00:08

    Wow fantastische kleur en foto's, thanks voor het uploaden. :)

    Risposta

  24. Profile pic
    BELGIUM Bastien  -  per 11:48

    Waar is dit ergens in london? echt prachtige wagen en mooie foto's!

    Risposta

  25. Non è ok

Altro Ferrari 599 GTO spot



Notizie correlate