Dettagli spot

Spotter essel
Spottato a Brussels, Belgium
Data 2011-01-21 18:51

Dit is echt de dikste M3 die ik gezien heb! Matzwart en veel carbon delen (spiegels, spoilertje, voorlip).

Dettagli auto

Velocità massima 250 km/h
Accelerazione 0-100 km/h 4.80 s
Potenza 420 hp
Frizione 400 Nm @ 3900 rpm
Peso 1555 kg

Numero commenti a questo spot


  1. Profile pic
    NETHERLANDS Jeroen B.  -  per 20:33

    Heerlijke m3, nette platen ! ^O^

    Risposta

  2. Profile pic
    NETHERLANDS Mw  -  per 20:35

    Dik!

    Risposta

  3. Profile pic
    AUSTRIA Deadmau5  -  per 20:35

    What a ride. .^O^

    Risposta

  4. Profile pic
    BELGIUM yannick-m.  -  per 20:38

    Heerlijk exemplaar!^O^

    Risposta

  5. Profile pic
    Aarts  -  per 20:46

    Akrapovic exhaust system!:o

    Risposta

  6. Profile pic
    NETHERLANDS Spykerforce  -  per 20:55

    WAT EEN BAK! Héérlijke foto's en spot! Goed gedaan kerel!

    Greetz :bier:

    Risposta

  7. Profile pic
    LucianB  -  per 21:14

    Erg dik exemplaar. Het enige wat hij mist is een hugeass vleugel :+

    Risposta

  8. Profile pic
    PieterLeuven  -  per 21:20

    ben ik nu de eerste die dit opmerkt?
    tis een edition, en mss nog wel meer, maar daarvoor ken ik er niet genoeg van...^O^

    Risposta

  9. Profile pic
    NETHERLANDS Amersfoort001  -  per 21:32

    Dik zeg, matzwart past ´m goed!

    Risposta

  10. Profile pic
    ;o  -  per 22:06

    Weet iemand welk type dit is?

    Risposta

  11. Profile pic
    ALBANIA Audigek  -  per 22:31

    Wat betekent dat groene kenteken?

    Risposta

  12. Profile pic
    slabate  -  per 22:38

    Bedankt iedereen voor jullie comments! ^O^ Spijtig dat hij zo ingeparkeerd stond en dat de zon zo fel was, maar ja…

    @ Aarts: bedankt voor je toelichting ;)

    @ Audigek: dit zijn garageplaten (die zijn altijd groen en beginnen met een Z). Dit is eigenlijk het nieuwe Belgische Europese formaat. Ter info: de ZAC- en ZAK-platen werden niet uitgereikt.

    Risposta

  13. Profile pic
    NETHERLANDS Ferrari-5D  -  per 22:56

    Geweldig!!^O^

    Risposta

  14. Profile pic
    Mb  -  per 23:47

    Tering dik.

    Risposta

  15. Profile pic
    werkendam gespot  -  per 07:43

    Deze is echt dik ja ^O^

    Risposta

  16. Profile pic
    NETHERLANDS reventon  -  per 09:38

    Wat een exemplaar:o:D

    Risposta

  17. Profile pic
    NETHERLANDS McSjoom  -  per 16:02

    Dat voorlipje vind ik niet erg mooi :{

    Risposta

  18. Profile pic
    Lander  -  per 11:50

    Wat een monster! ^O^
    Nu nog zwarte velgen :bier:

    Risposta

  19. Profile pic
    BELGIUM Dequal  -  per 14:45

    staat een sticker op de motorkap op die striping, is dat tuninglogo fzo? kan het niet direct goed zien wat erop staat

    zalige dikke bak

    Risposta

  20. Profile pic
    BELGIUM MADMAX  -  per 14:47

    Vooral de velgen en kuipstoelen zijn must have features! Mooi aangepast!

    Risposta

  21. Profile pic
    slabate  -  per 14:55

    @ Dequal: "G&A Racing": http://www.gna-racing.be/

    Risposta

  22. Profile pic
    BELGIUM zdaan  -  per 17:25

    monsterlijk!

    Risposta

  23. Profile pic
    NETHERLANDS Hainz  -  per 18:13

    Die hoort niet thuis in Brussel, maar op de Nurburgring :P

    Risposta

  24. Profile pic
    NETHERLANDS Samet..  -  per 20:19

    Zeer dikke spott!!^O^

    Risposta

  25. Profile pic
    BrasschaatNick  -  per 21:17

    Heftig! :o

    Risposta

  26. Profile pic
    Josh21  -  per 23:40

    Goeiemorgen wat een brute verschijning!

    Risposta

  27. Profile pic
    Joep Meloen  -  per 10:31

    Is van de eigenaar van G&A Motors uit Turnhout

    Risposta

  28. Profile pic
    matthijsnoort  -  per 13:55

    wow dat is pas n bmw...:tong:

    Risposta

  29. Profile pic
    BELGIUM Jef  -  per 21:53

    Idd,
    Heb hem een week of 2 geleden op de ring in turnhout gezien. Met dezelfde z-platen. VOlgens mij heeft ie ook een aangepast uitlaatsysteem erop zitten. Vroeg me toen al af of het een speciale was met de carbon lip vooraan.

    Risposta

  30. Profile pic
    KEVV  -  per 16:32

    Bruut exemplaar! Heb hem zien staan op Zolder bij de GT3. Dikste M3 ooit gemaakt!^O^

    Risposta

  31. Profile pic
    De Brabanders  -  per 17:28

    Handig die bekerhouders op de lip haha! Ik vind 'm eigenlijk niet echt mooi. Zie veel liever een normale.

    Risposta

  32. Profile pic
    BELGIUM PieterF  -  per 19:49

    Die heb ik hier in Mechelen ook al gezien , komt een extreem dik geluid uit.

    Risposta

  33. Non è ok

Altro BMW M3 E92 Coupé spot



Notizie correlate

Vota ora lo spot del giorno