Dettagli spot

Spotter Nigel Bennis Photography
Spottato a Spay, Germany
Data 2010-01-14 14:26

Afgelopen vakantie (augustus 2009)

Dettagli auto

Velocità massima 301 km/h
Accelerazione 0-100 km/h 4.60 s
Potenza 414 hp
Frizione 430 Nm @ 4500 rpm
Peso 1560 kg

Numero commenti a questo spot


  1. Profile pic
    ALBANIA Vlammende  -  per 22:22

    Geweldig:D!

    Risposta

  2. Profile pic
    ALBANIA nvuspotter  -  per 22:25

    Prachtig!^O^
    Geweldige spot idd!^O^

    Risposta

  3. Profile pic
    NETHERLANDS WaddinxveenGespot  -  per 22:28

    haha super:bier:

    Risposta

  4. Profile pic
    NETHERLANDS .RS6.  -  per 22:29

    geweldige spot^O^

    Risposta

  5. Profile pic
    Ferdi..  -  per 22:30

    Deze heb ik ook gezien (denk dat het deze is want in rotterdam kwam er ook een langs met dezelfde r8 achterop)

    Risposta

  6. Profile pic
    joris-amg  -  per 22:41

    Aight das weer us wat anders he:P

    Risposta

  7. Profile pic
    BELGIUM the scottish  -  per 22:51

    geweldige locatie, proficiat ^O^

    Risposta

  8. Profile pic
    NETHERLANDS Tyler360  -  per 23:09

    Prachtige spot en hele mooie plaatjes! ^O^

    Risposta

  9. Profile pic
    Bosnialove  -  per 23:19

    strange sighting !!!!^O^

    Risposta

  10. Profile pic
    c&j&l&a  -  per 06:56

    haha heerlijke spot!!! :D

    Risposta

  11. Profile pic
    ALBANIA audigek  -  per 07:29

    haha die is vet^O^

    Risposta

  12. Profile pic
  13. Profile pic
    NETHERLANDS Wessel98  -  per 09:46

    autoopbootgespot.com

    Risposta

  14. Profile pic
    dolie  -  per 10:59

    Cool!!! ^O^

    Risposta

  15. Profile pic
    NETHERLANDS sluiskil-zuid crew  -  per 11:41

    Haha vet, ik heb zo eens een M5 gezien :o

    Risposta

  16. Profile pic
    tdu66  -  per 16:12

    Lekkere panning!

    Risposta

  17. Profile pic
    NETHERLANDS berend.s  -  per 17:13

    deze is van iemand die ik ken:)^O^

    Risposta

  18. Profile pic
    POLAND Marcie  -  per 17:54

    Hele gave spot!

    Risposta

  19. Profile pic
    supercarfreaks  -  per 17:57

    haha, origineel8)7^O^

    Risposta

  20. Profile pic
    CitroTjerk  -  per 17:15

    Geweldig dit ^O^

    Risposta

  21. Profile pic
    KrimpenDrummer  -  per 19:05

    berend: en dat heeft ie met dit werk verdiend? :o

    Risposta

  22. Profile pic
    Joop  -  per 16:31

    Die Sonja heeft een goeie smaak

    Risposta

  23. Profile pic
  24. Non è ok

Altro Audi R8 spot



Notizie correlate