Dettagli spot

Spotter Seger Giesbers
Spottato a Paris, France
Data 2012-12-03 18:53

In week 4 van mijn verblijf in Parijs zag ik op een saaie maandagmiddag na school opeens mijn derde One-77!

Dettagli auto

Velocità massima 350 km/h
Accelerazione 0-100 km/h 3.50 s
Potenza 750 hp
Frizione 750 Nm @ 7000 rpm
Peso 1500 kg

Numero commenti a questo spot


  1. Profile pic
    NETHERLANDS lyon1845  -  per 18:58

    Je flikt het weer he Seger, na je Veyron kom je weer aan met een prachtige spot en prachtige foto's...dit word zeker de SVDD en uitlichting op de frontpage waardig...mijn complimenten...met welke objectieven heb je deze geschoten...?

    Risposta

  2. Profile pic
    NETHERLANDS Seger Giesbers  -  per 18:59

    Dank je man!

    Zowel met de 50mm F/1.4G en mijn toen nieuwe 85mm F/1.8G!

    Risposta

  3. Profile pic
    Jzff  -  per 19:04

    Zoals altijd, weer fenomenaal werk Seger!
    Mijn favoriete auto perfect vastgelegd!
    Echt prachtig!

    Risposta

  4. Profile pic
    GERMANY Spot  -  per 19:10

    :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

    Risposta

  5. Profile pic
    NETHERLANDS Ritthem-Gespot  -  per 19:50

    Lekkere foto´s! Auto van Samuel Eto´o!

    Risposta

  6. Profile pic
    Dawari-Spots  -  per 19:56

    SVVVVVVVVVD !

    Mijn stem heb je al kerel ; )

    Prachtig, meer kan ik niet zeggen ; )

    Risposta

  7. Profile pic
    lucas343  -  per 20:13

    Wauw, wat een shots. Please keep them coming!

    En woon je (tijdelijk) in Parijs dan nu ofzo?:)

    Risposta

  8. Profile pic
    BELGIUM tomdaem  -  per 20:34

    Sublieme foto's!

    Risposta

  9. Profile pic
    NETHERLANDS raydib  -  per 20:53

    net zulke mooie foto's, prachtig! mijn stem heb je!

    Risposta

  10. Profile pic
    NETHERLANDS Replicant  -  per 22:09

    Zeer uniek...
    Nog weinig gezien op Luxemburgse plaat...

    Risposta

  11. Profile pic
    BELGIUM FerAmbo  -  per 15:02

    Je spots worden mooier met de minuut !
    Prachtig werk dit !

    Risposta

  12. Profile pic
    Rosso Corsa 95 ®  -  per 23:57

    Samuel Eto'o 9! :DD

    Risposta

  13. Profile pic
    NETHERLANDS marcosld  -  per 21:20

    fantastisch werk! ik hoop dat er nog veel mooie spots van je komen!

    Risposta

  14. Profile pic
    BELGIUM narcotic  -  per 22:33

    Prachtige foto's

    Risposta

  15. Profile pic
    NETHERLANDS LP640-FAN  -  per 01:27

    Wat een foto's waar je u tegen zegt! Prachtig!

    Risposta

  16. Profile pic
    GERMANY Patrick3331  -  per 19:28

    Beautiful shots, great quality of the images!

    Risposta

  17. Profile pic
    BELGIUM Freakkkk  -  per 21:23

    Great work

    Risposta

  18. Profile pic
    ITALY meb_carspotting  -  per 21:01

    Great spot and beautiful photos!

    Risposta

  19. Profile pic
    UNITED KINGDOM JJMad  -  per 10:37

    INSANE COMBO! [@Seger Giesbers]

    Risposta

  20. Non è ok

Altro Aston Martin One-77 spot



Notizie correlate